Քիմիա:Նյութերը,մարմինները,խառնուրդները:

  1. Ձեր  շրջապատում կամ կենցաղում ընտրել և գրել մարմինների,խառնուրդների,  նյութերի անվանումները: Լրացրել աղյուսակները
 Մարմիններ Նյութեր
սեղանփայտ
հագուստթել
գիրքթուղթ

2. Մաքուր նյութեր, խառնուրդներ


 Մաքուր նյութերԽառնուրդներ
երկաթօդ
ազոտծուխ
ջուրկավաջուր


3. Խառնուրդները բաժանել՝                                                                                                                                                                                                                                                 

 Համասեռ խառնուրդներԱնհամասեռ խառնուրդներ 
օդըծուղ
աղաջուրըկավաջուր    
բենզինյուղը ջրի հետ


 4.Գրել, ինչ նյութերից են կազմված մարմինները:

Օրինակ՝ սեաղնը՝ փայտից,գիրքը՝ թղթից:

6.Ձեր շրջապատում ուսումնասիրել,գրանցել տարբեր  երևույթներ  և լրացնել աղյուսակը՝      

 Ֆիզիկական երևույթներ Քիմիական երևույթներ
սառույցի հալչելըփայտի այրումը
ջրի գոլորշիանալըգազի անջատումը

7. Գտնել  համացանցից  հետաքրքիր  ֆիլմ,թարգմանություն կամ փաստեր երևույթների կամ նյութերի մասին և տեղադրել բլոգներում,հղումները ուղարկել ինձ:

Զատիկի ծեսը և քիմիան:Ընտանեկան նախագիծ:

  • Բացատրել ծեսի իմաստը
  • Ինչ գույներ է օգտագործում ձեր մայրիկը ձվերը ներկելու համար

Մայրկս օգտագործում է սոխի կճեպները բաուկ է եփում և այդպես ներկում:Օգտվում ենք նաև ներկերից:

  • Ինչ քիմիական բաղադրություն ունեն այդ ներկերը

Սննդի գունավորում ձվերի համար. Դրանք արտադրողների կողմից դիրքավորվում են որպես բացարձակապես անվտանգ, բայց հարկ է հիշել, որ մեծ քանակությամբ և դրանց նկատմամբ զգայունության բարձրացման դեպքում մարմինը կարող է առաջացնել նաև ալերգիկ ռեակցիաներ:

Գիտնականները վերլուծել են արդյունաբերության մեջ որպես սննդի ներկ օգտագործվող մի շարք միացությունների օպտիկական հատկություններն ու պարզել են, որ դրանցից երեքը կարող են օգտագործվել որպես լուսակլանիչ։ Դրանք են՝ սինթետիկ դեղին ներկը՝ E102 ինդեքսով, բնական դեղին ներկը՝ E100 ինդեքսով ու կարմրա-մանուշակագույնը՝ E163 ինդեքսով։ Բացի այդ՝ որպես կլանիչ պիտանի են նաև ոսկու կենսահամատեղելի նանոմասնիկները։

  • Ինչ վնաս կարող են պատճառել այդ ներկերը մարդու օրգանիզմին

Սննդային ներկերը կարող են տարբեր վնասներ պատճառել մարդու օրգանիզմին: Այդ ներկերը կարող են թունավորել մեր օրգանզիմը և առաջացնել տարբեր տեսակի հիվանդություններ:

Հաշվետվություն․ մարտի 30-ից ապրիլի 3-ը

Ես առավոտյան արթնանում եմ և գնում իմ սենյակին կից պատշգամբ:Հիանում եմ Դիլիջանի շքեղ տեսարանով և գնում հագնվելու:Ինչպես բոլորը, ես էլ լվացվում եմ և գնում թեյ խմելու:Մեր տանը առավոտյան միշտ բուխարին վառվառված է: Թեյ և քաղցրավենիք եմ վերցնում, նստում բուխարու կողքին և մուլտֆիլ դիտում: Կատարում եմ առցանց ուսուցման նախագծերը, ինչպես նաև`զատկական նախագծերը: Ողջ օրը կարծես մեծ քույրիկիս հետ եմ անցկացնում:Բացի դասերից ես նրա հետ երգում եմ,նկարում,զրուցում:Երեկոյան հյուրասենյակում ամբողջ ընտանիքով գիտաֆանտաստիկական ֆիլմեր ենք դիտում իմ և հայրիկիս նախաձեռնությամբ: Լրացուցիչ կրթության դասերը, որոնք, իրավիճակից ելնելով, ստիպված եմ իրականացնել տանը, կատարում եմ և աշխատում անել ավելին:Ուսումնասիրում եմ տիեզերագիտություն` ամեն բան մոլորակների,աստղերի,երկնաքարերի մասին:Նաև ուսումնասիրում եմ իրավագիտություն դասընկերներիս հետ միասին: Նաև գիրք եմ կարդում: Եթե անձրևային չի լինում եղանակը, փոքրիկ քրոջս հետ ֆուտբոլ եմ խաղում կամ հեծանիվ քշում:Օրվա ազատ ժամանակը տրամադրում եմ տիեզերագիտությանը և իրավաբանությանը:Ես ընդհանրապես հեռախոսային և համակարգչային խաղեր չեմ խաղում:Մենք ունենք քարտեր, որոնց վրա հետաքրքիր հարցեր են գրված:Ընտանիքիս անդամներից ամեն մեկին մի քարտ է հասնում, և նրանք ամբողջ օրը պիտի մտածեն այդ հարցի շուրջ, իսկ հետո հավաքվում և քննարկում ենք: Ուրիշներին առաջարկու եմ կարդալ գիրք,ֆիլմեր դիտել, ուսումնասիրել գիտությունն ու տարբեր հայտնի մեծագույն գործեր արած մարդկանց:Նաև արեք այն, ինչ հաճելի է Ձեզ համար: Ես օգտվում եմ Իրավաբանական կայքերից: Նաև գրանցված եմ ՆԱՍԱ տիեզերաքիտական կայքին: Հետևում եմ նրանց ամեն քայլին:Կարդում եմ Ագաթա Քրիստիի ,,Սպանություն Գոլֆի դաշտում,,: գիքը:Դիտում եմ հիմնականում Netflix,Disney և Marvel:Սիրում եմ գիտաֆանտաստիկա ժանրը: Խորհուրդ եմ տալիս Stranger Things-,LaCasa de Papel-,,և այլն: Ես նայում եմ Ellen’s Show-ն- և այն հումորային է:Սակայն միշտ չէ,որ դիտում եմ. ժամանակս չի ներում: Տատիկս իրավագետ է, նրա հետ իրավագիտություն եմ քննարկում:Պապիկս և հայրիկս մաթեմատիկոսներ են, նրանց հետ մաթեմատիկան եմ քննարկում,քույրս արվեստի մարդ է, նրա հետ երգ,նկարչություն եմ քննարկում:Այո՛, մենք մեծ բակ ունենք:Ես պապիկիս օգնում եմ կերակրել նապաստակներիս:Տատիկիս օգնում եմ,որ ծաղիկներ տնկի, նաև պապիկիս հետ աշանը ծառերի բերքն ենք հավաքում: