Ձոն ստուգատես։

Նախագիծ՝ Նվիրելու իմ ալգորիթմը

Սովորողներից յուրաքանչյուրը ներկայացնում է իր եկամուտներով նվեր գնելու ալգորիթմը․


ընտրում է այն նվերը, որը կցանկանար նվիրել մայրիկին, քույրիկին, տատիկին կանանց միամսյակի կապակցությամբ,

Փնտրելով խանութներում ընտրված նվերի արժեքը, փորձում է պազել, թե ինչպես կարող է գնել այդ նվերը իր խնայողություններով, եթե ոչ մեկից այդ նպատակով գումար չվերցնի
Այս օծանելիքը արժի ՝ 60.000դրամ
Նա ներկայացնում է իր <<եկամուտները>> և օրական, շաբաթական ծախսերը,
Այս պահին ես ինձ մոտ ունեմ հավաքած 50.000դրամ ու ինձ հիմա պետք է հավաքել ևս 10.000դրամ որպեսզի կարողանամ գնել նվերը.

Հաշվում ենք, թե ոչ այնքան կարևոր ծախսերի կրճատման և խնայողության դեպքում, որքան ժամանակում կարող է սովորողը գնել իր ցանկացած նվերը։
Ես ամեն օր ունենում եմ 2000 դրամ,եթե ամեն օր մինչև Մարտի 8-ը խնայեմ 1700դրամ ապա ես մի քանի վեց օրում կունենամ տասըհազար երկու հարյուր դրամ;Միավորելովիմ հավաքած հիսում հազարին ես կունենամ բավական գումար իմ ցանկացած նվերը գնելու համար